Callcenter werk, werken in een callcenter

Callcenter werk, het werken in een callcenter kun je op allerlei manieren invullen, op fulltime of parttime basis of zelfs als bijbaan.

Nieuwe callcenter vacatures!
Commerciële callcenter agents B2B (minimaal 16 uur per week)
Callcenter agents (minimaal 11 uur per week)
Callcenter werk kun je inbound doen, maar ook outbound.

Inbound callcenter werk houdt vaak in dat je gebeld wordt door klanten en hen voorziet van informatie over producten of diensten. Bij outbound callcenter werk is dat precies omgekeerd.

vacatures werk callcenter

Je belt mensen op om een dienst of product te verkopen. Bij callcenter werk val je uiteraard nooit zomaar mensen ‘lastig.’ Werken in een callcenter houdt ook in dat je altijd het register raadpleegt om te zien of mensen wel gebeld willen worden.

Ben je commercieel en heb je lef? Wellicht is callcenter werk dan wel iets voor jou! Kijk bij onze recente callcenter vacatures: www.werkstudent.nl/callcenter vacatures.

werken in een callcenter

Het werken in een callcenter staat synoniem voor het werken in een dynamische werkomgeving. Net zoals elk werk is het callcenter werk voor sommigen een baan om nooit meer anders te willen, anderen zien de functie van callagent met als een nuttige (bij)baan die een mooi fundament kan leggen voor de verdere carrière.  Als je eenmaal werkervaring hebt opgedaan als callagent in een callcenter ligt een vervolgstap richting de marketing, sales of management in het verlengde.

soorten werk callcenters

Je kan op verschillende manieren in een callcenter aan de slag gaan. Sommige callcenters zijn onderdeel van een bedrijf (inhouse contact centers) Andere callcenters staan op zichzelf (facilitaire callcenters). Deze externe callcenters faciliteren bedrijven die het onderdeel klantcontactcenter / callcenter niet als hun primaire taak beschouwen.
Voor het werk van de callagent maakt bovengenoemd onderscheidt niet veel uit, zowel bij inhouse als facilitaire callcenters kan inbound en outbound worden gewerkt. Net als de contacten danwel informerend of sales gericht zijn.


Kijk bij onze recente callcenter vacatures: www.werkstudent.nl/vacatures.

iedereen maakt gebruik van een callcenter en kan werken bij een callcenter als callagent

Werken bij een callcenter als callagent zal altijd afwisselend zijn. Er zijn callcenters bij de overheid, als gemeenten en politie, banken en verzekeringsmaatschappijen, goede doelen, welzijnsorganisaties, energiebedrijven, telecom, retail, industrie, zakelijke dienstverlening... en zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan. 
Als jij van nature goed kan luisteren of het leuk vind om een target te halen of goed tegen een stootje kan of graag oplossingen voor anderen bedenkt of je wilt inzetten voor een betere maatschappij ... het kan allemaal als callagent in het werk bij een callcenter.