CAO Callcenter

CAO Callcenter

Sinds 2008 bestaat er een nieuwe CAO voor callcentermedewerkers. Het CAO is voor facilitaire callcenters, dat houdt in dat dit callcenter ten minste 4 opdrachtgevers of meer heeft. Is dit niet het geval, dan kan het zijn dat jouw werkgever een andere loonregeling of het minimumloon aanhoudt voor de werknemers.

Niet alle callcenters hanteren dus de CAO voor facilitaire Callcenters. Check daarom altijd welke cao of regelgevingen jouw werkgever aanhoudt om te controleren welks salaris je krijgt of hoort te krijgen als callcentermedewerker. Het CAO voor facilitaire callcenters is voor 2008 tot 2010 vastgelegd. Er zijn een aantal bepalingen in vastgelegd voor werkgevers, werknemers, arbeidsvoorwaarden en het loon voor callcenter medewerkers. Zie hieronder de loontabllen. loontabellen uurlonen volgens CAO facilitaire callcenters

Uurlonen

  • 18 jaar€ 3,75
  • 19 jaar € 3,87
  • 20 jaar € 3,99
  • 21 jaar € 4,11
  • 22 jaar € 4,21
Om de volledige CAO verklaringen te lezen, klik hier op de CAO tekst. Wil jij zelf callcenter werk doen via De Werkstudent? Kijk dan hier: www.werkstudent.nl/vacatures.

Vind op onderwerp