zoek binnen website

Wat is een beveiliger

Beveiliging is het geheel van maatregelen om een te beveiligen doel te beschermen tegen schadelijke invloeden zoals: (georganiseerde) criminaliteit, terrorisme, fraude en verduistering. Het doel van beveiliging is het verminderen danwel beheersbaar maken van risico's en de veiligheid te verhogen. Bewaken is een onderdeel van beveiligen. Het betekent het voortdurend in het oog houden van een persoon of object, dat in zijn geheel is te overzien. Beveiligers en bewakers zijn toezichthouders die namens een particuliere- of overheidsopdrachtgever toezien op de naleving van wetten en regels.  

minimumloon en jeugdloon 2017

De brutobedragen van het wettelijk minimumloon en minimumjeugdloon stijgen per 1 juli 2017. Hieronder vindt u de nieuwe vastgestelde bedragen. Het wettelijk brutominimumloon (WML) voor werknemers van 22 jaar en ouder bij een volledig dienstverband wordt per 1 juli 2017: per maand: € 1.565,40 per week: € 361,25 per dag: € 72,25 Verder heeft de overheid besloten dat de leeftijd voor het wettelijk volwassenminimumloon van 23 naar 22 jaar. De bedoeling is dat de vakvolwassenleeftijd per 1 juli 2019 naar 21 jaar gaat. Tegelijkertijd is ook het wettelijk minimumjeugdloon (voor 18- tot en met 21 jarigen extra) verhoogd.

Bellen als bijbaan

In je zoektocht naar een baan in een callcenter stuit je op verschillende titels en functieomschrijvingen. Om door de bomen het bos te kunnen zien in de verscheidenheid aan functies, tref je in dit artikel verschillende onderwerpen aan die je wegwijs maken naar het vinden van een baan in een callcenter.

Klantgerichtheid | Competentie

De competentie Klantgerichtheid valt onder de categorie persoonlijke vaardigheden. De persoonlijke  vaardigheden waarover je beschikt bij klantgerichtheid zijn een verstandhouding opbouwen, informatie van de klant verkrijgen, toont duidelijk begrip voor de wensen en belangen van een klant.

Mondeling Communiceren | competentie

De competentie mondeling communiceren valt onder de categorie persoonlijke vaardigheden. De persoonlijke vaardigheden waarover je beschikt bij mondeling communiceren zijn toegankelijkheid, relatiegericht en overtuigingskracht.